Tervetuloa jäsentapaamiseen,
Kymenlaakson journalisti!

Otahan avec mukaasi! 
Kymenlaakson journalistit järjestää jäsentapaamisen: 
Kirjallisesti pikkujoulutunnelmissa! Tervetuloa Haminaan lauantaina 2. joulukuuta klo 14 alkaen MC Kujansuun kerhotiloihin, Teollisuuskatu 20.
Yhdistyksen hallitus on päättänyt, että tilaisuuteen voivat osallistua myös jäsenten puolisot / seuralaiset. Ilmoittautumisaikaa on 15. marraskuuta saakka. Tapahtumaan on tarjolla yhteiskyyti Kouvolasta Myllykosken kautta Kotkaan, tarvittaessa Karhulaan sekä Haminaan.
Hallitus päätti myös, että jäseniltä peritään yhteiskyydistä kohtuullinen 10 euron omavastuuosuus. Kyytiin tulevalta avecilta perimme yhteensä 25 euron osallistumismaksun, johon kuuluu ruoka ja ruokajuoma.
Päivän teeman takana on, että yllättävän monet meistä ovat palkkatyön ohella myös kirjailijoita. Tänäkin vuonna ainakin kuusi (vain vähän yli sadasta jäsenestämme!) on julkaissut kirjan, ja aiemmin toki moni muukin.
Olemme kutsuneet tuoreimpien teosten tekijöitä kertomaan kirjoistaan. Haminassa asuva toimittaja Marja Manninen, yhdistyksen aiempi jäsen hänkin, esittelee tämän vuoden puolella ilmestyvää kirjaansa Mylsä mielessä ja mediassa, jossa ääneen pääsevät ketkäpä muutkaan kuin  kymenlaaksolaiset toimittajat.

Paikallisen kustantamon olemassaolo on vauhdittanut paikallisten tekijöiden esiintuloa. Reuna Publishingin toimitusjohtaja Olli Sarpo osallistuu keskusteluumme kustantajan näkökulmasta. Sana on tietysti kaikille vapaa, ja keskustelua johdattelee Antti Kaarto.

Nyt ilmoittautumaan vaikka saman tien sihteerille: halibeib@hotmail.com, viimeistään 15.11. mennessä.
Lämpimästi tervetuloa, nähdään Haminassa!

Terveisin
Kymenlaakson journalisten hallitus
psta. Ritva, sihteeri
halibeib@hotmail.com