|
Katri Helena -musikaali sai kiitosta
Katri Helena -musikaali Kouvolan Teatterissa 28.3.2014 sai 26 näkemäänsä tyytyväistä osanottajaa
Kymenlaakson Journalistien ryhmästä.
Yksi mukana olleista välittää varmaankin useimpien – ellei kaikkien – kokemukset näin:
Tuhannet kiitokset yhteisestä kokemuksesta Kouvolan teatterissa 28. maaliskuuta! Tosi hienoa, että tällainen
järjestettiin, ja toivottavasti näitä tulee lisää.
Totta kai toimittajan on hyvä yleensäkin tietää kulttuuristakin, mutta tässä tapauksessa Katri Helena -musikaalissa
oli vielä erityistä sanottavaa toimittajille. Näytelmän toimittaja Suni oli melkoisen karmaiseva olento, naurettava ja
hölmö, mutta varmasti tosi.
Meitä on niin moneksi.... ja olen itse joutunut näkemään paljon hurjempaakin.
Silti näitä asioita kannattaa aina silloin tällöin miettiä, eli mitä olen valmis tekemään juttujen eteen. Ja sopii funtsia
sitäkin, että julkkiskin on ihminen.
Ensi syksynä toivotan teidät tervetulleiksi Kotkan Kaupunginteatteriin, vaikkapa Keisarikuntaa katsomaan!
Hienoa kevättä kaikille!
Ulla-Maija von Hertzen
|
|