|
Kalliolassa avattiin talkoilla kesäkausi
Kalliolan kesä avattiin vapun jälkeisenä lauantaina. Kevättalkoissa 3.5.2014 ei tällä kertaa
päästy jatkamaan venevajan maalausurakkaa, mutta muun muassa klapit saatiin vajaan
ja päärakennus siivottua siihen kuntoon, että kesä ja lomalaiset saavat tulla. Savulohikiusauksen
voimalla töitä paiskoi 13 talkoolaista – suuri kiitos osallistujille!
Kalliolassa innokasta viherpeukaloa odottaa jokunen siemenpussi. Kenellä intoa riittää, voi kylvää
siemenet kasvimaalle. Kasvava sato on kaikkien kävijöiden käytettävissä. Jälleen toiveena on, jos
kylvö onnistuu, että Kalliolassa käyvät auttaisivat voimiensa mukaan kitkemisessä ja kasvimaan
kastelemisessa.
|
|