|
Työhyvinvointikoulutukselle Yhdistyksen järjestämään työhyvinvointikoulutukseen osallistui kahdeksan jäsentä. Luennoitsijana oli työpsykologi Minna Virtanen Pihlajalinnasta. Luento keräsi runsaasti kehuja osallistujilta, jotka toivoivat aiheesta jatkoluentoa. Tilaisuus järjestettiin Kuusankoskella. |
|